Aku :)


Hi. Saya FiezaRasan *suaralembut+comel* Lembut tu taklah. Tapi agak comel. Haha. Sebelum tu. Comelkan blog i and lagu dia? Eh tau? I minat tau dekat lagu ni. Pagi petang siang malam dengar lagu ni. 
Mengarut? Merepek? K. Jangan layan. Baca ni.

❀ Si manja kepada mummy. Si comel kepada kakak/abang. Si penghibur untuk kawan. Kadang tu boleh juga jadi si penasihat :)
❀ Si manja. Kadang boyfriend malas nak layan sebab manja sangat. Bla bla bla. Normally kalau boyfriend pergi jauh-jauh dari life aku sebab aku manja. Hahahaha. Tipuuuuuu!
❀ Si panas baran. Si kuat merajuk. Si kuat cemburu sampai tahap cemburu buta.
❀ Si tak reti menghargai. Si tak memahami. Si selalu menyakitkan hati orang. Si bodoh. Bodoh? Pun boleh.
❀ Kuat menangis. Wuuwuu. Cenggeng? Lantak la.
❀ Ganas mengalahkan lelaki. Lasak tapi penakut. Sila gelak!
❀ Riak muka nampak sombong. Memang sombong pun. Haha. Tak lah. Orang yang tak kenal aku je kata gitu. Mari duduk melepak. Kalau jenis masuk kepala. Cepat je berkawan :)
❀ Muka garang. Yela. Panas baran mana yang tak garang. Hahaha. 
❀ Pencinta yang setia. Tapi taksuka hargai orang. Nampak? Boyfriend pun merungut/marah. K. Terima.
❀ Otak gila-gila macam otak SpongeBob. Panjang akal. Buat kerja jahat laju je. Serong kelas. Hasil perkongsian otak dengan bestie.
❀ Suka buat kerja gila. Marah tumbuk dinding. Sakithati tumbuk dada. Sampai tira marah sebab buat macam tu.
❀ Ada mummy yang baik. Penyayang. Selalu manjakan aku. Tunaikan apa yang aku nak even kadang susah nak dapat. Sayang mummy!
❀ Ada kakak/abang yang sangat faham keinginan aku :D
❀ Ada 3 kawan baik. Yang betul-2 baik. Sentiasa teman aku.
❀ Ada ex boyfriend yang penyabar. Tahan dengan sikap aku. Selalu tersakiti. No matter what. Aku tetap sayang dia. Hahaha :D
❀ Ada musuh keliling pinggang, Bukan aku yang cari pasal. Diorang je yang selalu datang cari pasal.
❀ Ada twitter, facebook. Takpenting pun cakap sini. Macam orang taktahu. Hahaha.
❀ Suka lelaki yang pandai pluck gitar. Romantik. Hahaha.
❀ Teringin nak belajar pluck gitar. 
❀ Biar tak pandai bergaya. Yang penting aku tahu apa yang aku pakai dan aku selesa :)
Love,
FiezaRasan. 





No comments:

Post a Comment